»Udeležba na tekmovanjih pri učencih in dijakih namreč spodbuja zanimanje za poglobljeno spoznavanje in širjenje znanja iz predmetov, ki učence in dijake najbolj zanimajo.«
»Udeležba na šolskih tekmovanjih ne bi smela biti motivirana z golimi finančnimi motivi, ampak predvsem z dejanskim zanimanjem za pridobivanje znanja in osvajanjem nove vednosti.«
»Sprašujemo se, zakaj osnovne šole organizirajo tekmovanja, ki ne morejo kandidirati za Zoisovo štipendijo, in zakaj organizatorji sploh ponujajo takšna tekmovanja oziroma zakaj ne poskrbijo, da bi ustrezala zahtevanim pogojem.«
»Večjo vrednost od osvojene nagrade imajo možnosti, da izmerimo svoje znanje, dobimo motivacijo in zagon, da postanemo še boljši, osvojimo več znanja, spoznamo nove, podobno misleče ljudi raziskovalnega duha ter sklepamo in gojimo prijateljstva.«
»To, kar dosežemo s svojim trudom – pa naj bo to znanje ali pošten odnos do sočloveka –, nas oblikuje in bo za vedno naše. Prepričana sem, da je to najdragocenejša nagrada, ki jo lahko osvojimo v življenju.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju